Meest gestelde vragen / faq

Wat als ik mijn aanvraag niet bevestig.                                                                                    

 In de aanvraag staat altijd binnen hoeveel dagen u deze moet bevestigen indien u dit niet doet zullen wij u nog een mail of watts app sturen, reageert u wederom niet dan mogen wij zonder u te waarschuwen de attractie door verhuren ..

Hoe kan ik mijn bestelling aanvragen ?

Klik op de productcategorieën en zoek u keuze ,klik op het product.
Druk op de groene knop info of op het artikel en doe u aanvraag ,
Wilt u meer artikelen klik dan op rechtsboven in (Groen ):meer items toevoegen .
Dit is geheel vrijblijvend.
Dan doen we uw aanvraag behandelen ,pas na akkoord is het een boeking .

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?                                                                  

Het annuleren van bijv. THEMA kussens zoals PAW PATROL KUSSEN EN HET UNICORN KUSSEN KOST U ALTIJD DE VOLLE HUUR deze kussens zijn zo geliefd dat wij veel kinderen moeten teleurstellen indien deze worden geannuleerd.
MOOI WEER GARANTIE :Bij slecht of regenachtig weer, ( 60 % of meer  www.buienradar.nl  )  Kunt u onze SPRINGKUSSENS en ATTRACTIES  vanaf 24 uur voor levering gratis naar een vervangende datum zetten  .

Hoe kan ik annuleren voorkomen ?

Wilt u alles voorkomen ( regen etc.) dan adviseer ik u zo laat mogelijk te bestellen  en dat is bij ons 24 uur voor levering ,u heeft dan wel het risico dat het gewenste kussen er niet meer is of dat wij vol zitten met bezorgen en dat u het alleen af kan halen , maar wij hebben zoveel kussens dat het ons altijd wel lukt in overleg een vervangend kussen te vinden .

Wat betekend bezorgen op en afbouw bij een springkussen?     

Dit betekent dat wij de transportkosten berekenen en dan gratis opzetten en afbreken, u dient alleen een stroom punt klaar te leggen, indien u een haspel wenst is deze bij te huren. U krijgt donderdag in de week van leveren een mailtje van de meest nauwkeurige levertijd.
De materialen worden geleverd tot aan de hoofdingang/laad- en los gedeelte van het pand of het terrein, maximaal 30m van de openbare weg U dient zorg te dragen voor hulp van 1 of meerdere personen tijdens het laden/lossen. Dit hangt er natuurlijk vanaf hoe groot de bestelling is, lossen en laden is alleen via een verhard pad met een vrije doorgang, zonder trapjes of obstakels.
Wanneer het laden/lossen meer tijd in beslag neemt dan 30 minuten berekenen wij €55,- excl. btw per persoon.
Losse materialen zoals tafels stoelen horeca-apparatuur worden in rol containers op een plaats geleverd en daar ook weer schoon en droog opgehaald.

Veiligheid                                                                                                                    

Bij de boeking zit altijd een gebruiksaanwijzing en twee veiligheid filmpjes, kijk dit allemaal goed na , een bevestiging betekend tevens dat u alles goed heeft gelezen , u krijgt ook de vraag of het een harde of zachte ondergrond is , bij een harde ondergrond zegt de wet dat er valmatten moeten liggen en wel minimaal 1,20m breed , het is uw keus ,of u neemt de extra valmatten of u legt zelf iets weg , omdat wij de verantwoordelijke zijn willen wij wel zien wat u gaat plaatsen .
Elk kussen dient ook deugdelijk te zijn verankerd als wij plaatsen doen wij dat, als u afhaalt is dit uw verantwoording wij geven u de juiste materialen mee om dit goed te doen, de verzekering dekt geen schade als de regels niet worden nageleefd vergelijk het met gordels in de auto.

Kan ik korting krijgen?
Onze prijzen zijn al zeer scherp alleen bij meerdaags verhuur gelden er andere prijzen.

Hoeveel dagen heb ik de producten/attracties/materialen in bezit voor de vermelde huurprijs?

De vermelde huurprijs van de producten/attracties/materialen is voor 1 gebruiksdag. U kunt de gehuurde items afhalen op een afgesproken tijd stip, wij trekken hier 15 minuten voor uit, let op want daarna zijn wij niet meer bij het magazijn.


Kan ik de materialen en dag voor gebruik al ophalen?                                                       

Dat kan in sommige gevallen het ligt eraan of de materialen vrij zijn en welke materialen. We kunnen u verzekeren dat u altijd over de materialen kunt beschikken op de gebruiksdag.

Wat als ik een tent en een springkussen heb.

Een tent kan vaak een dag ervoor worden afgehaald en zelf opgezet of de tent komt gelijk met de attractie mee, zo ook met terug halen van de tent, dit kan gelijk met de attractie maar u kan er ook voor kiezen de tent zelf af te breken ,en een dag na gebruik terug te brengen, de tent mag nooit in de weg staan bij het plaatsen en afbreken van andere materialen.
Indien u ervoor kiest ons de tent te laten opbouwen en afbreken gaat dit in overleg.

Hoe worden materialen/attracties/producten geleverd? 

Alles wordt geleverd met noodzakelijke toebehoren zoals tentharingen bij een tent, blower (luchtpomp) + grondpinnen bij een luchtkussen etc. Extra materialen/grondstoffen of toebehoren zijn bij te huren.
Losse materialen zoals tafels stoelen worden zoveel mogelijk in containers geleverd deze dienen schoon en droog op de afgesproken tijd ook weer in de containers klaar te staan om op te halen.

Maar ik wil de materialen langer dan 1 dag huren. Is er dan een korting van toepassing?

Uiteraard kunt u materialen meerdere dagen huren.
Dit is op aanvraag.

Waar kan ik de materialen ophalen?                                                                                   

Op uw boeking staat altijd waar de attracties zijn af te halen tevens staat er een telefoonnummer bij wat u kan bellen als de poort dicht .
Ophalen van 16.00 tot 17.00 uur tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen.                           Retour bezorgen van 8.30 tot 10.00 uur tenzij uitdrukkelijk anders is afgesproken.   
U bent zelf verantwoordelijk voor het laden en lossen van de materialen/attracties/producten. Op verzoek helpen wij u graag.
Verpakkingsmateriaal, vastzetten van gehuurde materialen, schade tijdens laden/lossen aan voertuigen e.d. is uw verantwoording.

Ik heb de materialen/attracties gehuurd op zaterdag kan ik dan op zondag terugbrengen?

Ja ook op zondag kan u attracties komen halen en kunnen materialen teruggebracht worden.
Om wachttijden te voorkomen werken wij met vaste tijden.                         
Deze vaste tijden staan op uw boeking.
Kijk goed in uw bevestigingsmail wanneer u verwacht wordt om de materialen te retourneren sommige materialen moeten weer door naar een nieuwe gebruiker en wij zijn vaak na de afgesproken tijd weer weg en dus niet meer aanwezig.

Bezorgen jullie ook de producten/materialen/attracties?

Ja, wij bezorgen ook en zelfs tegen zeer aantrekkelijke tarieven.
Wij lossen op een plaats en bij ophalen dient alles transport klaar te staan, alleen opblaas attracties en tenten worden opgezet en afgebroken .

Bezorgen en bouwen jullie ook de producten/materialen/attracties op voor events/ sportdagen etc. ?

 Ja dat doen wij, echter dit is op aanvraag, transport en op en afbouw en eventueel aanleg van stroom, haspels, krachtkabel en verdeelkasten behoren tot de mogelijkheden.

Moeten alle spullen schoon en droog terug ?  

Ja alles moet schoon behalve tafellinnen en tafel rokken moet alles schoon en droog terug.
Vlekken in tafellinnen welke niet meer te reinigen zijn moeten wij helaas berekenen voor veel verhuur rekenen wij een schoonmaak borg, deze krijgt u terug als het gehuurde schoon en droog terugkomt, een bui regen overdag tijdens gebruiks uren kan u niks aan doen en valt daarbuiten.

Maar ik heb een luchtkussen gehuurd en het regende hoe kan ik dat nu droog inleveren?

Opblaas attracties zoals luchtkussen worden wel nat maar zijn hier goed tegen bestand zolang de blower(luchtpomp) aanstaat.
Er komt dan namelijk geen water/vocht in het kussen de lucht blaast door de naden en kieren. tenzij de blower (luchtpomp) uitgezet wordt en :
 * opblaasattractie wordt gelijk opgerold is dat geen probleem en ondanks dat de buitenkant dan nat is vinden wij dit geen probleem mits dit gebeurt tijdens het gebruik.
*echter als de opblaas attractie gewoon blijft liggen loopt het water in het kussen.
Oprollen/verplaatsen is dan bijna onmogelijk immers een opblaasattractie van 5 x 5 meter is 25 vierkante meter indien hier 1 cm water in komt zijn dat heel veel liters (1 ltr water is 1 kilo!).
Tevens kost het veel energie en werk om te drogen.
Deze kosten bereken wij u wel door of halen het van de borg af .
* wij leveren altijd een onderzeil met klipjes, u kan het kussen tot een pakketje dichtvouwen en dan met het onderzeil dicht te klippen , bij goed inpakken is het beschermt tegen regen.                                 
* Disco kussens hebben en speaker en disco lampen deze moet u na gebruik wel overdekt veiligstellen . 
* bij het ophalen dient het kussen op te staan, wij zetten het kussen uit .Geeft u ons wel even door dat het kussen nat is.

Hoe kan ik betalen?  

Onze voorkeur gaat uit naar betaling voor levering, direct bij reservering van de materialen zo weet u zeker dat alles klaarligt.
Bij afhalen kan betaald worden en ook een tikkie is mogelijk.
De borgsom dient u altijd contant te voldoen.
Indien borgsom per bank gaat (niet onze voorkeur) maken wij de borg over na controle van de spullen.

Hoe werkt het met de borgsom?   

De borgsom staat op de boeking. Bij vermissingen, manco’s, beschadigingen wordt altijd de vervangingswaarde berekend.

Bouwen jullie ook de tenten of materialen op ?       

Dat is mogelijk. Wij kunnen decors, attracties, tenten en nog veel meer op- en afbouwen.
Wij bereken hiervoor per uur € 55,- excl. BTW. 
Bij op- en afbouw berekenen wij min.
15 minuten (a € 13,75 excl. BTW).
U kunt dit bij het bestellen aangeven om hulp bij op- en afbouw bij te boeken.
Bij bepaalde attracties kunt u een prijs zien “verzorgd” wij dragen dan zorg voor transport, op- en afbouw met uw hulp en indien van toepassing gebruik van grondstoffen zoals suiker ten behoeve van de suikerspinmachine e.d.

De materialen zijn afgeleverd of afgehaald en ik heb probleem of het werkt niet?  

Bij afhalen worden materialen “werkend” uitgegeven en bij bezorgen zijn materialen getest en nagekeken. Uiteraard kan toch een storing optreden.
Vele storingen kunnen eenvoudig telefonisch door ons opgelost worden.
Vandaar dat wij u verzoeken bij een storing of onduidelijkheid voor op- en afbouw direct met onderstaande nummers contact op te nemen.
Ook worden materialen/attracties/producten constant door ons gemodificeerd en verbeterd.
Tevens worden gebruiksaanwijzingen aangepast.
De website van www.creeezy.nl  wordt ook constant aangepast met gebruiksfilmpjes, aangepaste gebruiksaanwijzingen, foto’s voor op- en afbouw etc.

Wat als ik niet op de afgesproken tijd de materialen in kan leveren?                      

Wij gaan uit van principe afspraak is afspraak immers een volgende huurder kan de materialen gehuurd hebben of deze moeten bezorgd worden bij een volgende huurder.
Het kan ook zijn dat ons magazijn personeel, geen tijd heeft, dus de materialen kunnen niet altijd direct gecontroleerd worden en dit betekend dat : er geen borgsom retour gegeven kan worden alleen een formulier dat de spullen terug zijn en gecontroleerd zijn.
Dat zal pas na 1 of 2 dagen gebeuren.
Indien dan alles in orde is, kan het zijn dat bij uitzondering de borgsom retour wordt gestort of dat er geen borgsom wordt terugbetaald maar een extra huur dag wordt berekend immers afspraak is afspraak.

Hoe ver mag een stopcontact van de attractie zijn?                                               

Als u een verlengsnoer van 20 meter gebruikt (advies voldoende dikte de zgn. koperkern 2,5 kWh) moet dat nooit een probleem zijn.
U kunt meer of langere verlengsnoeren gebruiken maar u raakt dan wel spanning kwijt.
|Bij een vol belast stopcontact en een verlengsnoer van meer dan 60 meter zal een springkussen blower waarschijnlijk NIET GOED FUNCTIONEREN.
Uw luchtkussen wordt niet hard genoeg of de blower valt thermisch uit.
Ook kan de blower van het springkussen warmlopen en kapotgaan.
Gebruik daarom niet te veel verlengkabels en maak gebruik van “dikke “2,5 kwardraad kabels. Tegen zeer gunstige tarieven verhuren wij deze.

Maar we hebben stroom nodig verder dan 100 meter van een stroom punt. Hoe los ik dit op? 

U kan een aggregaat huren wij kunnen u daarin adviseren.
Indien er een krachtstroom stopcontact aanwezig is kan eerst met krachtstroomkabel bijvoorbeeld 50 of meer meter overbrugd worden.
Dan MOET er een verdeelkast tussen welke weer voorzien is van een 220/230 volt aansluiting.
Dan door kabelen met verlengsnoer naar blower van springkussen.
Ook krachtkabel en verdeelkasten zijn bij te huren.
Wij verhuren niets waar u krachtstroom (380 V) voor nodig heeft.
Het kan altijd met een normaal 220/230 Volt stopcontact. 

WAARSCHUWING: SLUIT GEEN BLOWER/APPARATUUR ZONDER VERDEELKAST AAN.  220/230 APPARATUUR ZAL DIRECT DOORBRANDEN WAT HOGE KOSTEN VOOR U MET ZICH MEE BRENGT!

Heb ik genoeg stroom voor een springkussen of opblaas attractie?               

Een luchtkussen of andere opblaas attractie heeft meestal 1 blower van 1500 Watt 220/230 volt nodig.
Dit is hetzelfde als b.v. een koffiezetapparaat.
Als u deze kunt aansluiten kan een springkussen ook op dit stroompunt.
Let op u kunt geen 3 blowers van een springkussen op een normaal stopcontact aan sluiten Sommige luchtkussens /attracties zoals bijv. luchtkussen traktor hebben twee blowers nodig.
Dit staat bij omschrijving vermeld, indien nodig geven wij u een stroomplan.

Hoeveel kinderen kunnen er op een springkussen?

Hoeveel kinderen er tegelijk op een springkussen kunnen/mogen hangt ook af van hun leeftijd.
8 Kinderen van 5 jaar hebben minder ruimte nodig dan 4 van 16 jaar.
Bij al onze attracties op de website staat het aantal springers per leeftijd De springers worden snel moe en door de wisselingen is een luchtkussen van 3 x 4 meter waar 5 springers tegelijk op kunnen springen toch voldoende voor een feest van 15 a 20kinderen.

Wat weegt een springkussen en kan ik dat zelf zonder hulpmiddelen meenemen en opzetten?       

Een gemiddeld springkussen weegt tussen de 50 en 150 kilo. (Bij sommige kussen staat het gewicht op onze site).
Met 2 personen kan een afhaal luchtkussen geladen en opgezet worden.
Als u komt ophalen en retour bezorgen helpen wij u graag, op uw verzoek, met laden en lossen.
Er zijn maar een beperkt aantal afhaal kussens, let hier op, niet iedere attractie is geschikt om zelf op te zetten het is of te zwaar of te gecompliceerd, dan is het altijd bezorgen incl op en afbouw.

Kan ik elke attractie zelf opzetten?                                                                        

Nee wij zullen ons advies bij de aanvraag kenbaar maken, maar de zware disco kussens en hindernis banen die uit meerdere delen bestaan zijn geen afhaal kussen dit staat op de site vermeld, enkele attracties zijn zelfs alleen begeleid te huren dit staat op de site aangegeven.

Ik organiseer een evenement voor een goed doel, kan ik van jullie attracties voor niets krijgen? Of doen jullie aan sponsoring?                                                

Dagelijks ontvangen wij dergelijke verzoeken.
Helaas kunnen wij hier niet op in gaan.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij niets voor een goed doel doen.
Wij steunen meerdere goede doelen waar wij persoonlijk iets mee hebben en/of voor ons direct een maatschappelijk belang vertegenwoordigen.    
Sporadisch worden voor goede doelen een kleine korting gegeven of in heel bijzondere gevallen toch een gratis attractie.
Denkt u hier ook voor in aanmerking te komen dan kunt u ons altijd mailen alleen ben niet boos als het antwoord nee is.

faq

Volg ons via facebook klik hier
Volg ons via Instagram klik hier